Hoe werkt het bestellen van een geboortekaart?

Kaarten bestellen gaat zo; jij kiest een kaart die je mooi vindt. Hierna ga je naar de contactpagina en stuur je mij een mail. In deze mail zet je het volgende:
- Om welke kaart het gaat;
- Het aantal kaarten dat je wilt bestellen;
- Mochten jullie al uit zijn over de tekst die op de kaart moet, dan kun je dit ook nu al vermelden;
- Eventueel jullie adres voor het toegestuurd krijgen van de gratis papiersamples.

Omdat ik streef naar persoonlijk en betrokken klantcontact krijg je altijd snel een mail van mij zelf terug. Hierin zal ik je een aantal vragen stellen. Bijvoorbeeld over de naam die op de kaart moet komen te staan en je uitgerekende datum, de tekst, je adres en of je wensen hebt wat betreft de adressering op de enveloppen. Als jullie handbeschreven enveloppen wensen heb ik ook een volledige adressenlijst nodig. Als ik al deze informatie van jou heb gekregen maak ik binnen 5 werkdagen een gratis digitale proefdruk. Bij de kaarten met gepersonaliseerde portretjes erop wordt v oor de eerste digitale proefdruk alles behalve de portretjes gepersonaliseerd (als jullie helemaal zeker zijn van jullie kaartkeuze en een bestelling bij mij plaatsen maak ik een portretje van jullie op de kaart). Deze digitale proefdruk stuur ik naar jou via WeTransfer. Mochten er dan nog dingen zijn die je wilt veranderen, dan kun je dit nu nog gerust aangeven. Eventuele aanpassingen worden dan gemaakt en het definitieve ontwerp zal ik je daarna toesturen. Als jij de digitale proefdruk goed hebt gekeurd stuur ik een factuur voor de betaling naar je toe. Als je de betaling hebt voldaan haal ik de enveloppen in huis en eventueel beschrijf ik deze alvast voor je. Wil je zelf de enveloppen alvast beschrijven? Dat is geen probleem. Dan stuur ik je de enveloppen al eerder toe.
Als jullie kindje is geboren neem je z.s.m. contact met mij op (je kunt me mailen, bellen, sms'en of appen). Ik zet dan de datum van de geboorte op de kaart en alle andere benodigde laatste informatie (zoals gewicht, tijdstip van geboorte) en stuur de kaart meteen naar de drukker. Ik streef ernaar deze kaarten binnen 5 dagen (inclusief het weekend) te leveren. Mocht ik om wat voor reden dan ook het niet binnen 5 dagen kunnen leveren, dan geef ik dit op tijd aan. Ik stuur de kaarten niet naar alle geadresseerden op, maar naar jullie eigen adres.


Tips

1. Omdat er nogal wat tijd zit in het ontwerpen van de kaarten raad ik je aan om de geboortekaarten al ruim voor de geboorte van je kindje te bestellen. Ik zorg dan dat het ontwerp voor de geboortekaarten al zo compleet mogelijk op mijn computer staat, klaar om gedrukt te worden.
2. Ik raad aan om altijd een paar extra kaarten te bestellen met blanco envelop. Ik weet uit ervaring dat je op het laatste moment toch nog wat adressen te binnen kunnen schieten, en zo heb je nooit een tekort aan kaarten.
3. Verder adviseer ik je om mooie postzegels op de geboortekaarten te plakken. PostNL verkoopt mooie zegels speciaal voor bepaalde gelegenheden. Deze geven de kaart net dat beetje extra. Ook is het mogelijk een gepersonaliseerde postzegel te bestellen. Bijvoorbeeld passend bij de kaart. Heb je daarvoor een afbeelding nodig? Ik help je daar graag bij. 

Herroepingsrecht

Ik doe heel hard mijn best om een mooie geboortekaart voor jullie te maken. Omdat alle producten die ik lever tot stand komen in goed overleg en overeenkomstig de wensen van jou, de klant, is het herroepingsrecht uitgesloten. Dit houdt in dat je na jouw definitieve goedkeuring van het ontwerp en de betaling die jij hebt gedaan, je de bestelling niet meer kunt annuleren. De kaarten zijn dan al in de maak en je kunt je aankoopbedrag dan niet meer terug krijgen.
Als je een custom made pakket hebt afgenomen en je komt er na een aantal ontwerpen van mij
-om wat voor reden dan ook- achter dat je de opdracht toch wilt stopzetten*, dan volgt er een factuur van €149,-. Dit is ter vergoeding van de gemaakte arbeidsuren.

*Mits er nog geen factuur is opgemaakt, verzonden en betaald.